اجاره ویلا چنشک آزادشهر

(تعداد بازدید: 517)   گلستان ,  آزادشهر ,  کاشیدار  کد اقامتگاه: 2710003
شروع از  400000 تومان

ویلا چنشک در منطقه کوهستانی کاشی دار شهرستان آزادشهر استان گلستان و به فاصله 57 کیلومتری شهر آزادشهر در زمینی به مساحت 330 متر و زیربنای 130 مترمربع در طبقه اول ساختمانی 2 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 12 گردشگر را دارد. ویلا به فاصله 16 کیلومتری از جاده آزادشهر به شاهرود واقع شده است.
این ویلا که اجاره آن بصورت دربست بوده دارای اتاق پذیرایی (60 مترمربع)، 2 اتاق خواب (12 مترمربع)، تراس (12 مترمربع)، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی می باشد. اتاق ها بصورت کف خواب می باشند. طبقه همکف ساختمان نانوایی می باشد.
با اقامت در این ویلای دنج با حیاطی بزرگ و سرسبز که چشم اندازش روبه کوهستان بوده سفری به یادماندنی تا همیشه در خاطرتان می ماند. نانوایی در طبقه همکف ساختمان می باشد. فاصله ویلا تا سوپرمارکت 200 متر می باشد.
کاشی دار روستاییست با آب و هوایی کوهستانی که وجود قبرستانهای قدیمی و آثار تاریخی برجامانده بیانگر قدمت این روستا می باشد و در این روستا تولید کاشی، کوزه و سفال بسیار رواج یافته و به همین دلیل اسم روستا کاشی دار نامگذاری شده است. اسم قدیمی و کهن این روستا چنشک بوده است. از جاذبه های اطراف ویلا می توان به قلعه پارسیان قدیم (45 دقیقه)، پل نوده خاندوز (1 ساعت)، پارک زیتون تپه (1 ساعت و 15 دقیقه)، استخر طبیعی تیل آباد (15 دقیقه) و پارک سوجاق (1 ساعت) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
400000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا چنشک آزادشهر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 12 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی (تلویزیون)، 2 اتاق خواب (سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات آشپزی. سیستم گرمایشی بخاری گازی و به دلیل موقعیت جفرافیایی سیستم سرمایشی آن پنکه می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا چنشک آزادشهر:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید